Menu Zamknij

Zasady rezerwacji grupowej

ADRES SCHRONISKA:

Zespól Szkół i Placówek w Manasterzu

Szkolne Schronisko Młodzieżowe

Hadle Szklarskie 70

 37-232 Jawornik Polski

woj. podkarpackie

Email: schronisko@zsipmanasterz.pl
Tel.: 48 791 409 314

     

ZASADY REZERWACJI GRUPOWEJ

ZAPYTANIE WSTĘPNE

      Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o upewnienie się, czy dysponujemy wolnymi miejscami w wybranym przez Państwa terminie dzwoniąc pod numer telefonu, wysyłając e-maila .

 

Telefon:  48 791 409 314

E-mail:   schronisko@zsipmanasterz.pl

ZAMÓWIENIE

        Po uzyskaniu wstępnej informacji, zamawiający składa w formie telefonicznej lub pisemnej zamówienie – załącznik Nr 1.

Zamawiający otrzymuje od Schroniska potwierdzenie rezerwacji, które zawiera kalkulację kosztów, określenie wysokości zadatku. Określona jest też data, do której powinien   zostać wpłacony zadatek.

Nieuiszczenie ustalonej kwoty zadatku w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako rezygnacja ze wstępnej rezerwacji

Po wpłaceniu zadatku zamawiający na 7 dni przed planowanym przybyciem do Schroniska dokonuje telefonicznie lub pocztą elektroniczną potwierdzenia ostatecznej liczby uczestników zgodnie z zamówieniem.  Dyrektor Schroniska na pisemny wniosek zamawiającego może anulować rezerwację w uzasadnionych przypadkach losowych. Wówczas następuje zwrot zadatku.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Hadlach Szklarskich.

Po złożeniu zamówienia w terminie do 7 dni zostanie zawarta umowa o  zakwaterowaniu w SSM w Hadlach Szklarskich.

Wzory pism:

Załącznik Nr 1 – zamówienie

Załącznik Nr 2 – potwierdzenie przyjęcia rezerwacji

Załącznik Nr 3 – lista uczestników

 

Załącznik Nr 1 – zamówienie (1)

Załącznik Nr 2 – potwierdzenie przyjęcia rezerwacji

Załącznik Nr 3 – lista uczestników (1)

Skip to content